Psala mi MARKÉTA NAVRÁTILOVÁ!

Ano, ona autorka tak pěkných obrázku ze závodů nejvyšší kategorie.

V březnovém Pelotonu totiž vyšel článek „Special look Markéty Navrátilové: EMOCE“ a v něm, na straně 24 fotka přes celou dvoustránku s popisem: Jorg Jaksche šplhá kotlem fanoušků do cíle 18. etapy, Tour de France 2006.

Jaksche nebo Vicioso

I když zdánlivě pod přilbou prosvítá lehce blonďatá kštice germánského původu, tak pozorný čtenář jistě záhy zjistí, že to Jorg Jaksche být nemůže, ale jeho stájový druh špatněl Angel Vicioso. Jelikož nejsem hnidopich, tak jsem si to nejdříve chtěl nechat pro sebe, ale když jsem si představil ten redakci časopisu Peloton věnovaný bidon anebo alespoň publicitu těchto stránek – adresu připojím za podpis – tak jsem sedl a napsal jim. Za hodinu prišel mail z redakce se strohým „Děkujeme“ a za další hodinku mail přímo od Markéty, proč si prý myslím, že ten borec na obrázku je Vicioso. Moje vysvětlení bylo toto: na startovním čísle je totiž malá španělská vlajka a jasně patrná písmena VIC. Když se pak podíváte do startovní listiny tak na loňské LeTour měl Jaksche číslo 96 a Vicioso 99. A zcela určitě na obrázku je 99-ka. Je fakt, že Markéta by sama měla nejlépe vědět koho fotí a jednoduše si mohli tihle dva ve svém týmovém autobuse omylem přehodit dresy či špatně čísla nalepit. Lidi dělají chyby. A tak přišla na řadu další indicie a to tretry. Je všeobecně známo, že Jorg Jaksche jezdí SIDI a to ty na obrázku rozhopádně nejsou. Na obrázku jsou tretry Gaerne a ty samozrejmě jezdí Vicioso. To že by si vyměnili i tretry je zhola nemožné.

Takhle jsem jí to napsal a teď čekám jestli se k tomu postaví prs …???… čelem. Kupříkladu originál fotka zabláceného Tafiho po Paris – Roubaix (str. 22 téhož Pelotonu) s jejím věnováním by udělala radost. 8-)

Ale kdyby ne, tak neva. Docela mě to detektivní pátrání bavilo.

PS: Mel jsi pravdu. Ja sama jsem si zezadu myslela, ze je
to Jaksche, ale do obliceje jsem mu nevidela a v
agenture to taky spatne pojmenovali…
Marketa


7 thoughts on “Psala mi MARKÉTA NAVRÁTILOVÁ!”

  • Píno napsal/a:

    Člověče viki ty máš v pravdě detetivní sklony ! S tou vlaječkou by mne to nenapadlo, a ty tretry už vůbec ne .

  • Tibor napsal/a:

    Čau Viki,

    to, že je to Vičichlozo je jasný, ale šplhá on se do cílle 18-tý etapy???…není to 17-tá etapa??? (ten divá s tou kšiltovkou do rychla modrou….).

    P.S.
    a já se pořád divím proč je ta elektrika tak drahá

    Tibor

  • Wickey napsal/a:

    Nene, spravne je 18. etapa. Po narocnem patrani Jean-Francoise Dentelle-Guipuire (onen tajemny divak s modrou ksiltovkou do rychla) ze zapadofrancouzskeho mestecka Canne de Bouleau potvrdil ze to byla etapa z Albi do Mende (18-ta). Pamatuje si to pry naprosto presne, jelikoz slavil s prateli zivotni jubileum, na kterem padlo cituji “ …grand-chose de coq caboche!“ (přel.: .. mnoho kohoutích hlav). 8-)

    Drahá ale čerstvá.

    PS: Dostal jsi mne, Dagu Badmene! 8-)

  • Marketa napsal/a:

    Viki,

    kdyz uz jsi si o tu fotku rekl tak neomalene, neskodilo by pripojit adresu.

    Marketa

  • Wickey napsal/a:

    Hmmm. Tak neomaleně….zkus si ten můj příspěvek přečíst ještě jednou a určitě napodruhé pochopíš, že to je stejně neomalený, jako když si někdo řekne o 50 korun za časopis ve kterém se píšou pod fotkama nesmysly.
    Ale když jinak nedáš, tak tedy:
    Dětský domov, Dlouhá 22, 357 31 Horni Slavkov
    Viki

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete použít tyto HTML značky:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>