Vikingové 4. 2. – 10. 2.

Vašek Viky
Za tento týden: 250 km
Celkový počet: 420 km
Celkem ostatní: 4 hod trenažér, 6,0 hod válce, schody 330 pater, skate – běžky 52 km, plavání 36 km, posilovna 1 hod, running 4,66 hod, dráha 7,5 hod, 5,5 hod hry

Kompletní balík? Pouze na startu.

Neděle: 60 km. Nádherné počáso a na startu snad 20-ka riderů. Ovšem pouze na startu. Z tréninku se stal regulérní závod: nástupy, úniky, spolápráce ve skupinkách i pády. Teda nevím kdo vyhrál, jelikož já jel s mým Tomkem na pohodu na MTB 60 na Frantovky. Kadety jsem instruoval aby dávali pozor, číhali a zkusili to s dospělejma do Frantovek a pak to otočili a jeli zpět. Jenže to by nesměl jet Kozler a Tibor (protože oni 2 dělali tempo to je jasný). Hned za kolejema se jela lajna (René ani start nestihl protože si dopumpovaval), občas někdo nechal díru … no prostě rozsekali to pěkně. Ani snad nelituju, že jsem si to s nimi nemohl rozdat. 8-) Já dojel s Tomem a Robym skoro až do Frantovek, počkal na Vaška a Davida (ti tam dojeli ve dvou) a zpátky domů rychlosti 25 – 28 km/hod. V Nebanicích se ještě připojil rozladěnej Kopčen se Zbyňou, že jako se můžeme domluvit zase někdy na 11-tou, aby pak v 11,05 už byl balík rozsekanej.
Neděle: 70 km – So, Františkovy Lázně, Tršnice, So.

V Boučí … brzo budem doma.

Sobota: 70 km. To jsem netušil jakou budou mít v deníčku odezvu zmínky o místu a hodině srazu na švih na následující den. Dnes na desátou dorazil kluci z kluče (Milánek, Zbyňa a David) a samozřejmě malej Palinko (to se mi líbí jak trénuje) a kadet Máša. Já poslal Vaška s nima na Chodov a sám jel s mým druhým chlapcem Tomkem do Kraslic. Tam jsem to otočil a jel naproti Vaškoi. Tam jsme dali u babičky oběd a odpo domu, takže Tom si udělal osobní rekord. 60 km/den.
Vzhledem k tomu, že tu mám Tomka, s dneškem jsem celkem spokojen.
V neděli se jede v 11,00 z trojuhelníku v Rychnově.
Sobota: 80 km – So, Kr. Poříčí, N.Sedlo, Chodov, Nivy, Jindřichovice, Kraslice, Tisová, Kraslice, Oloví, Boučí .

Vrchol stoupání na Jindřichovicemi.

Pátek: 80 km. Do práce a z práce na sraz. Tentokrát jen v 5-ti. Já, Váš, Roby, Palinko malej a jeden rider na karboňáku Giant. Od Pochlovic ještě s Pali Kozelkou. Původně jsem to chtěl dát Chebskou pánví, ale Roby končil na Šindelové u babičky a tak jsem to stočili tím směrem takže: Kynšperk, Kacéřov, Hluboká, Částkov, Krajková, Oloví, Jindřichovice, Nivy a Boučí. Výrazně kopcovitější profil a kopec do Jindřichovic ve 4-ech bez Robyho byl nechutně dlouhej a trvalo dlouho než jsme ho vyjeli. Za Nivama už jsem jel s Vaškem solo, protože tam chytil nějakou šedivku (že prý si ani z kopce neodpočine – má největší placku 42-ku) a tak jsme si těch 15 doťapali dom sami a cestou jen Renče zamávali.
V sobotu kadeti vyjížděj v 10,00 od benzinky v Kraslické ulici: po obchvatu Kr. Poříčí, Chodov, Nivy, Jindřichovice, …. .
Pátek: 70 km .

Dnes nás bylo 10.

Čtvrtek: 80 km. To se to dnes vydařilo. Super počasí a hojná účast. Já, Vašek, David M., Roby V., Palinko jr., Jointy, Brillák, Venca a Jura Sobotkoic a dokonce přijela i nečekaná inspekce přímo z prezídia SCM Miloš Dvořák.8-) Já vyjel s Jointy už ve 14,30 a natocili jsme 35 km před srazem. Ostatně dnes takhle podloudně a potají najížděl i Míra, Miloš a Palinko. Trasa stejná jako úterý ale v protisměru. V kopcích to tentokrát nebylo tak vyhrocený jako v úterý. Zítra sraz na ténink ve 14,30 na kruháči u polikliniky.
Kadeti jeli pěkně. Obavy, že nezvládnou Chorvatsko jsou liché.
Čtvrtek: 40 km, 1 hod florbal.

Jde to z tuha

Středa: 20 km. Soko – ETI – Bukovany – Habartov. A to jsem to ještě musel zaokrouhlit směrem nahoru což dělám s četností 1-nou max. 2x za rok. Déšť a vyzvednutí auta ze servisu a hlavně slaba vůle zabránila tréninku…takžé já za to nemohl.
Středa 4,5 plavání, 70 pater schody, 3/4 hod hry (basket)..

Podvečer na obchvatu Královského Poříčí

Úterý: 70 km. Z práce včas před srazem na trénink ještě hodinka na rozjetí. V Bukovanech jsme se sjeli s mladym Palinkem a na startu nás bylo 7 (ja, kadeti můj Vašek, Roby Vok a David Máša, junior Palinko, muž Brill Mojmír a skoroveterán David Kopčen). Trasa na Citice, zpátky po ranžíru, Boučí. Tam Míra začal jet posilovací cvičení (velká x 15) a podařilo se mu odpárat Vaška a Davida Kopačku (já jel s Vaškem, ale mě by neodpáral 8-)). Tady mě wuelmi překvapil Roby. Jel pěkně a mám pocit, že Vaškoi v tréninku poprvé naložil. Pak Vřesová a Chodo a ještě 2 intenzitky z Chodova a Nového Sedla na pískovej vrch. Po obchvatu Poříčí až domu. Dobré to bylo. Až na jednoho dementního řidiče v Sokolově.
Úterý 30 km So-Citice-So-Boučí-Chodov-N.Sedlo.

Jenik a Radonium

Pondělí: 30 km. Trénink domluvený s kadety nevyšel protože jsem byl zasekán v práci (takže díky Radonovi, že na ně trochu dohlédl). Z práce rovnou do auto servisu a odtamad symbolických 30 km z Habartova na Kynšperk a přes Březovou.
Jak jsem byl zklamán, když se Píno zmínil, že SAL bude jezdit jen doplňkově, tak teď když se začínají objevovat závody v regionu a Vaškovo už to neplatí, protože SAL-ky se účastním ještě míň než on.

Do prázdnin přichází v úvahu:
13. 4. Pičín, ČP silnice (hrom)
27.4. Chodovská časovka
3.5. Třebenice ČP krit
4.5. Benešov n. Ploučnicí ČP silnice

11. 5. SAL Chomutov M-SAL časovka
11. 5. SAL Chomutov Odpolední kritérium
17. 5. Kraslická časovka

18. 5. Kraj časovka – Cheb – Pomezí
25.5. ČP silnice časovka dvojic ?
1.6. Poděbrady ČP – triatlon

7. 6. Medica nebo Březovský MTB
14. 6. M.Lázně krit
15. 6. M.Lázně hrom MKraje?

21. 6. X-Terra Chodov
22. 6. Chodovský MTB
28. 6. Sokotrans MTB
29. 6. SAL Krušnohorské peklo ale spíš MČR triatlon Tábor

Pondělí 30 km So-Kynšperk-Chlum-So, 2 hod plavání – 4,0 km

10 thoughts on “Vikingové 4. 2. – 10. 2.”

• Zbyňa napsal/a:

šťastný to lidi, který můžou sedět přes týden ve 14:30 na kole :-( zítra ale s Váma pojedu, má být hezky ;)

• Asi to včera bylo na Vaška moc dlouhé, přece jenom 70 km v kopcích je v únoru dost. A taky – mezi tím, když sekne nám nebo jemu, je obrovský rozdíl. Ty těma klikama vždycky nějak ještě otočíš a dojedeš, ale u těchhle mladých chroustů to přijde náhle během okamžiku, ale zato pořádně :-D Je to v podstatě konečná a docela peklo, jinak bych si to takovou dobu nepamatoval -D

P.S. My jsme s Dawem rozladěný ani nebyli, právě že jsme byli spokojený, že jsme jeli na Cheb jen s Péťou a Radkem a pak “ na jistotu“ zpátky. Jen chci poznamenat, že bylo 10. února!!!!!! V tuhle dobu, by si měl každej zablokovat velkou placku a až do konce března najíždět a z tréninku se vrátit odpočatej. Odstupem času vidím, jak Hošmanovo rady o trénování byly správný.

A ještě další poznámka. Bylo nás na startu fakt hodně, každej jiná výkonost, i dost mladých kluků. I tak se ale dá jet aspoň prvních 30km spolu, pak ať si ti, co mají větší ambice jedou rychleji. Nic jim přeci neudělá, když ze začátku pojedou na pohodu. Prostě to nechápu… Jasně že přijedu i příště, ale jestli se pojede hned od kolejí 45km/h, tak pak jen demonstrativně vyhraju vrchařskou v Šabině a pak už opět jen najíždím :-))

P.S. To počasí venku je neskutečný!

• Tentokrát jsem v tom opravdu nevinně, protože zpočátku jsem to jistil zezadu a snažil se to spíš držet pohromadě, což Radek určitě potvdí. Akorát jsem si vyjel Šabiňák na velkou a nahoře počkal, ale ten stejně každý jede, jak umí :-).

• Zbyňa napsal/a:

Vždyť jasně o tom to je, každý vyjede kopec, jak chce, na co se cítí a nahoře se čeká. Já byl třeba nahoře mezi prvníma třema, pak byla díra, takže jsem čekal. Jenže čekat neznamená jet pomalu, ale třeba i skoro zastavit, nebo jet naproti! Prostě se čekalo jen na střed startovního pole a konec už nás nedojel… :-( Bylo mi líto těch mladejch kluků, který nás viděli fakt tak 10 minut.

• Uickey napsal/a:

Pavlik nekecej! Za Šabiňákem ses prej otočil, spočital si lidi za sebou a se slovy „dvanáct“ si zase za to začal brát. V Pochlovicích na kopci už si byl spokojenější, páč tam byl počet 5. No a pak když jste za Frantovkama jeli ve třech tak to bylo úplně výborný protože byl každej na bednu!!! Tak jak to bylo?
    V podobný „kurvárně“ ty nejsi nikdy nevině. 8-))

• Tak vidíš, že nekecám, kdybych to chtěl roztrhat, přece se nebudu zdržovat počítáním. Rychlejší špice jsem jezdil, až když jsme byli sami :-) Se zeptej Tibora, ten byl u všeho :-D

• Dawe napsal/a:

Tentokrát taky přidám komentář protože já teda rozladěnej byl!!! V současné době dostanu v kopci od každého kadeta o tom žádná, ale myslím, že účelem únorového trénování je položit základ pro celou sezonu v objemu km (nyní tomu navíc napomáhá i počasí)a né to co někteří předvádějí a to nejen v neděli. Jsem rád, že tito jezdci v sezóně díky takovému tréninku vyhrávají všechny závody :-)