Aschberg

Od odbočky na světelné křižovatce v Klingenthalu nahoru až k horizontu (po pravé ruce je autobusová zastávka).

• Fiši (07/2009) za 7:40 min.

Cyklistická trasa 263036 – powered by Bikemap

Kraslice – Oloví

Kraslice - Oloví

Časovka od cedule konec Kraslic-zač Oloví (zpáteční cestou opačně) je cca 7.95km  dlouhý úsek. Rovinatá, až lehce padající silnička; ukázat na mapě. Kromě hrbku u Benešovi pily nenajdeme nic podstatného, co ovlivní negativně průměr.  Povrch je uspokojivý až na úsek u vlakového tunelu mezi stanicemi Rotava-Oloví.  Padají tedy fajn průměry, doporučuji 8-).

Časy autora (své dávejte prosím pěkně do komentářů): 30. 8. 2008 v bezvětří a na ocelovém žluťáku za 12:40. Podruhé 2. 6. 2009 se slušným větrem v zádech za 11:05, bez větru bych věřil lehce pod 12 minut – letos slušné zlepšení na rovinách, ještě vyzkoušet v bezvětří 8-).

Jindřichovák

Na Jindřichovák si dává asi dost cyklistů intervaly. Stálé mírnější stoupání začínající u křižovatky Rotava – Jindřichovice je obklopeno dírami, avšak dvě třetiny trasy se jedou v lese, takže povětrnostní vlivy jsou většinou minimální. Cíl je na křižovatce, když se příjíždí z Dolní Rotavy (okolo lomu), nebo chcete-li u cedule „Jindřichovice“. Cca 3,4 km. Ukázat na mapě.

Vzhůru k Jindřichovicím

Časy autora (své prosím přidávejte do komentářů)

Já si dával vždy až na vrchol Jindřichováku, tj. asi o necelých 100 metrů dál a dvakrát dosáhl 8:55 min (tedy k ceduli kolem 8:45 min.).

Poprvé s větrem v zádech, jenž nebyl tak velký „díky“ stromům okolo cesty… to se stalo 5. 5. 2009 a rezervy okolo 10 s by se našly. Podruhé 30. 5., kdy se jelo za bočního větru, ten v zalesněné časti nebyl téměř cítit a od výjezdu z lesa poslední km boční až protivítr. Bez lahve s pitím a převod 53-21, od cca 2. kilometru 53-19.

Ps. Tento článek patří do rubriky Moje maximum – podívejte se a pošlete své oblíbené úseky s časem… (web@bikeri.cz).

10 minutový interval serpentinami

Míra Brill, březovský biker a především cross-country závodník, často jezdí tento tréninkový úsek: začne u kolejí v Lokti nad Ohří, zmáčkne si stopky, jede serpentinami kolem motokrosu, dojede na kopec a jede dál směrem na Karlovy Vary, dokud se na stopkách neukáže 10 minut. Myslím, že mi jednou říkal, že dojel na E6 a po ní ještě několik desítek metrů, možná až k 200 m (?). Zadání: od kolejí co nejdál za 10 minut. Kam jste odjeli vy? Napiště na web@bikeri.cz anebodo komentářů!

Na trati je několik set metrů rozjetí po rovině a pak prudký kopec nahoru, potom táhlý, ale pořád nahoru. A potom časovka na zbytek sil na státovku. Délka je zhruba 5 km. na obrázku (klepněte pro zvětšení) je prvníčást trasy, pro konec se koukněte na tento obrázek.

Z Lokte

Vítkov – Bukovany

Cyklsitická část triatlonu Velká cena Sokolova je dobrým úsekem na měření cyklistických schopností. Popíši zde trasu a až tamtudy pojedete, změřte si to… a uvidíme, jak na tom kdo je. Nejlepší by bylo, pokud byste jeli tam a zpět, protože to pak během cetsy poznáte všechny možné profily: táhlou rovinku dolů rovinu, prudký koepc nahoru, vítr proti, vítr v zádech, prudký sjezd a táhlý výjezd.

Z Vítkova dálNa mapce (klepněte pro zvětšení), je vyznačena trasa během triatlonu, pro kterou také platí referenční časy uvedené níže. Naše trasa ale povedu jen po dobřep řístupných cestách, takže: Odbočka na jezero Vítkov (u brány) – kolem Makara a ONA dolů – na křižovatce doleva do Dolního Rychnova – za kolejemi doprava přes koleje do Citic – přes Citice do Bukovan – sjet kousek do obce před autobusovou zastávku (abyste po otočení mohli utrhnout nějaká ta závaží) – otočka a zpět.

Během triatlonu se toto kolečko jelo dvakrát. Hrubé měření ukázalo, že cesta ze startu do cíle má 9,6 km. Pokud chcete, vydělte si čas triatletů čtyřmi, anebo lépe – také si odjeďte těch 40 km…

• Martin Pejsar (vítěz, 2006) – 1:00:23, průměrná rychlost 39,74; poznámka: jel ve velké skupině (a že prý je to na Českých pohárech zakázáno…)
  • Radovan Fišer – 1:06:06, průměrná rychlost 36,3; poznámka: jel jsem sám, ani jednou v háku

Dolní Rychnov – Tisová – Šabina

V pozdní podzim 2006 byla opravena silnice, kterou léta letoucí brázdil Viki a jeho družina – ETI Power Riders. Je výborná na rozjetí před tréninkem, na časovkářský trénink (ale na to jsou i lepší, například Ranžír – a tam je to skvělé i na sprintové intervaly, Míra by mohl vyprávět) a také na měření zdatnosti. Proto jsem ji přiřadil do portfolia měřených úseků. Takže nyní, až ten úsek pojedete, změřte si ho a napište sem svůj čas… (do komentářů nebo na web@bikeri.cz).

Dle hrubého měření to má být okolo 5,6 km dlouhé. Trasa od Dolního Rychnova: Odbočka k továrně na asfalt za kolejemi (je tam takový plácek, asi 50 m za kolejemi směr na Citice) – Citice – ETI – Černý Mlýn – Šabina – autobusová zastávka.

Rychnov - Šabina

Sokolov – Březová – Kostelní Bříza

Trasa je od kruháče u polikliniky v Sokolově, Dolní Rychnov, Březová, hospoda Start, nahoru a na křižovatce doprava na Kamenici a pak směr Kostelní Bříza. Tam je cíl u hospody.

• Radek: 22:26 (22. 7. 2006; v Kamenici ne kolem hospody a sart byl od křižovatky před Dolním Rychnovem)
  • Radek: 24:02 (26. 7. 2005, MTB s pevnou vidlí; v Kamenici kolem hospody)

Březová – Lobzy

Hostinec Start – kolem cyklotrialu – konec je pod dráty vysokého napětí nahoře u Lobzů.

Čeká se jen a jen na váš čas! Do komentářů nebo na web [zavinac] bikeri.cz.

• Radek (7. 8. 2005): 12:42

Sokolov – Vítkov – Podstrání

Křižovatka silnice Dolní Rychnov – Sokolov se silnicí nahoru k Bodurkovi – jezero Michal – Vítkov – obec Podstrání – nahoru do kopce a konec je popsán takto: projedete kolem vstupu do šachty Jeroným po pravé straně, stále do kopce a kousek už je to k betonovému vjezdu na pole po pravé straně, za nímž stojí po obou stranách silnice dvě značky určené pro protijedoucí vozy. Tak ty dvě značky značí konec.

• Radek (17. 8. 2005): 27:02 (mezičas u první cedule Podstrání 22:06; až k lomu na Vítkově jsem se držel Ondry a Michala)
  • Ondra Pávek a Michal Báťa (17. 8. 2005): 24:48
  • Viki (17. 8. 2005): 28:15 (až k lomu na Vítkově jsem se držel Ondry a Michala)

Napište svůj čas! Do komentářů nebo na web [zavináč] bikeri.cz.

Co znamená Moje maximum?

Moje maximum je název nové rubriky na Sporťácích. V této rubrice bude řada článků, každý pro určitý kopec, rovinu či jiný úsek, po kterém se dá jet na kole nebo běžet, a vy můžete poslat svůj čas pro ten který úsek.

Své místo zde mají i obzvlášť rychlé tréninky (tzn. rozepsaná trasa s časem a vzdáleností a AVS).

Své časy neváhejte poslat na adresu web [zavináč] bikeri.cz anebo napsat do komentářů pod příslušný článek.