Bikeři.cz

Archiv rubriky: Moje maximum

Aschberg

Radovan Fišer 1. 8. 2009 trvalý odkaz 3 Přečteno: 2374x

Od odbočky na světelné křižovatce v Klingenthalu nahoru až k horizontu (po pravé ruce je autobusová zastávka). Fiši (07/2009) za 7:40 min. Cyklistická trasa 263036 – powered by Bikemap

Kraslice – Oloví

Tom Linhart 4. 6. 2009 trvalý odkaz 1 Přečteno: 3168x

kraslice-olovi

Časovka od cedule konec Kraslic-zač Oloví (zpáteční cestou opačně) je cca 7.95km  dlouhý úsek. Rovinatá, až lehce padající silnička; ukázat na mapě. Kromě hrbku u Benešovi pily nenajdeme nic podstatného, co ovlivní negativně průměr.  Povrch je uspokojivý až na úsek u vlakového tunelu mezi stanicemi Rotava-Oloví.  Padají tedy fajn průměry, doporučuji 8-). Časy autora (své […]

Jindřichovák

Tom Linhart 4. 6. 2009 trvalý odkaz 1 Přečteno: 2852x

mapa-jindrichovak

Na Jindřichovák si dává asi dost cyklistů intervaly. Stálé mírnější stoupání začínající u křižovatky Rotava – Jindřichovice je obklopeno dírami, avšak dvě třetiny trasy se jedou v lese, takže povětrnostní vlivy jsou většinou minimální. Cíl je na křižovatce, když se příjíždí z Dolní Rotavy (okolo lomu), nebo chcete-li u cedule „Jindřichovice“. Cca 3,4 km. Ukázat […]

10 minutový interval serpentinami

Radovan Fišer 24. 12. 2006 trvalý odkaz 1 Přečteno: 3216x

Z Lokte

Míra Brill, březovský biker a především cross-country závodník, často jezdí tento tréninkový úsek: začne u kolejí v Lokti nad Ohří, zmáčkne si stopky, jede serpentinami kolem motokrosu, dojede na kopec a jede dál směrem na Karlovy Vary, dokud se na stopkách neukáže 10 minut. Myslím, že mi jednou říkal, že dojel na E6 a po […]

Vítkov – Bukovany

Radovan Fišer 21. 12. 2006 trvalý odkaz 6 Přečteno: 3236x

Z Vítkova dál

Cyklsitická část triatlonu Velká cena Sokolova je dobrým úsekem na měření cyklistických schopností. Popíši zde trasu a až tamtudy pojedete, změřte si to… a uvidíme, jak na tom kdo je. Nejlepší by bylo, pokud byste jeli tam a zpět, protože to pak během cetsy poznáte všechny možné profily: táhlou rovinku dolů rovinu, prudký koepc nahoru, […]

Dolní Rychnov – Tisová – Šabina

Radovan Fišer 20. 12. 2006 trvalý odkaz 1 Přečteno: 3388x

Rychnov – Šabina

V pozdní podzim 2006 byla opravena silnice, kterou léta letoucí brázdil Viki a jeho družina – ETI Power Riders. Je výborná na rozjetí před tréninkem, na časovkářský trénink (ale na to jsou i lepší, například Ranžír – a tam je to skvělé i na sprintové intervaly, Míra by mohl vyprávět) a také na měření zdatnosti. […]

Sokolov – Březová – Kostelní Bříza

Radovan Fišer 9. 8. 2005 trvalý odkaz 0 Přečteno: 2933x

Trasa je od kruháče u polikliniky v Sokolově, Dolní Rychnov, Březová, hospoda Start, nahoru a na křižovatce doprava na Kamenici a pak směr Kostelní Bříza. Tam je cíl u hospody. Radek: 22:26 (22. 7. 2006; v Kamenici ne kolem hospody a sart byl od křižovatky před Dolním Rychnovem) Radek: 24:02 (26. 7. 2005, MTB s […]

Březová – Lobzy

Radovan Fišer 5. 8. 2005 trvalý odkaz 2 Přečteno: 3286x

Hostinec Start – kolem cyklotrialu – konec je pod dráty vysokého napětí nahoře u Lobzů. Čeká se jen a jen na váš čas! Do komentářů nebo na web [zavinac] bikeri.cz. Radek (7. 8. 2005): 12:42