Díky za Bahno

Logo Bahna

V sobotu drsný kluci a holky zajeli poslední závod jarního Bahna. Kdo byl a přežil, ví, jaké to bylo. Chorý mozek stavitele tratí Dana se opět vyznamenal a závodníci se ubezpečili, že jeho choroba lety nepolevila, naopak ji brousí k dokonalosti. A tak si všichni mohli za převážně nádherného počasí užít to, po čem zbytek bikerovýho světa jen sní.

Lukáš Kopecký. Foto: Tukan Bob

Drsné výjezdy a ještě drsnější sjezdy, o kterých se Dan vyjádřil, že „po prdeli“ se to snad sjede :). Všichni poznali, co je ten „velbloud“ a na časovce zase otestovali nový přírodní úkaz „Arsch Loch“. Celý závod se tradičně jel v kráse karlovarských lesů, které nemají konkurenci. Je tam totiž vše, co mají bikeři rádi, kameny i kořeny, potůčky i schody, kopce i z kopce. A Dan to umí pěkně všechno napáskovat a nacpat do každého závodu.

Jiří Puš. Foto: Tukan Bob

Po závodě závodníci mohli doplnit vynaloženou energii poctivým buřtem čerstvě opečeným. Kdo přijel 3x, dostal za hrdinství tričko. Tím vším se Bahno liší od „přizpůsobivých“ závodů a jak opět řekl Dan, „tohle není závod pro 200-300 ňoumů na bajkách z hypermarketu, které můžeme přitáhnout, kdy si vzpomeneme. To není to, o co nám jde. My chceme kvalitní začátek sezóny pro kvalitní bikery.“ A já myslím, že se mu to povedlo.

Michal Velíšek. Foto: Tukan Pepíno

Takže Dane, díky za nádherný závodění, ode mě z té třetí strany za pokoukání.

Ps. Jen ty nádherný a vyjímečný medaile trochu chyběly :(.

Fotky, výsledky.


2 thoughts on “Díky za Bahno”

  • Zdravím, já bych chtěl Danovi a jeho kolegům také poděkovat za super začátek sezóny. Přálo nám počasí. Tratě byly skvělé. Byly náročné – profilem, povrchem, zatáčkami. Letní kino (jehož trať využívá i Český pohár) bylo přímo smrtící – pro lidi bez fyzičky bylo moc důležité rozvrhnout síly, abychom to vůbec objeli. A netrpěly jenom nohy, ale celé tělo. Na velbloudovi se tam na vyšší dívčí bajkerské učily i malé děti (viz foto od Hummela). Maminky se možná naježí a zanadávají, ale podle mě je právě toto správné. A samozřejmě ani starší by se pravému bajkování neměli vyhýbat. Dan nám Letním kinem připomněl, že ježdění na horském kole na úrovni vyžaduje nejen silné nohy, ale také silný vršek a umění pilotovat mašinu, což není jen tak – jak dokazují polety na velbloudovi (viz ty fotky).

    Časovka sice byla letecká (aneb kdo se napil Red Bullu, mohl to projet víceméně na velkou), ale náročná, protože zodpovědně vedla terénem, po kořenech, hupech.

    No a nezbytní jsou cyklisté, kterých se možná sešlo méně než dřív, ale toho jsem si já nevšiml a užil si známých.

    Zdraví Radek

  • Trochu opožděně, ale přesto – děkuji za report z Jarního Bahna! (už nestíhám chytat odezvy)

    Jsem (jsme) rád(i), že se Bahno zase líbilo. A jak jsem také řekl v závěru celkového vyhlášení, odpusťte případné nedostatky, nejsme Mistrovství světa. O medailích víme, pozlobilo mě to, ale ty porcelánové, ve tvaru kaňky z bláta už nebudou – firma, která nám je vyráběla, přestala existovat, bohužel. A na poslední chvíli jsme jiné (důstojné) nesehnali, takže raději nic, než parodii (přece vám nedáme medaile s logem silničáře). Ale slibuji, že příští rok to bude zase o něco lepší (nejen v mnedailích). Dlužno ovšem dodat, že (z pohledu pořadatelů) jsme se fakt vycajchovali – nafukovací brána, trička, změna tratí, prostě hafo roboty. A na příští rok se chystá dost zásadní změna e startech jednotlivých kategorií. Chceme to víc „zhutnit“, tzn. že vlny, které dnes jezdí odděleně, vystartují prakticky současně (1 a 2 kola, 3 a 4 kola, mezi nimi děti 6-9 let), a bude to velice náročné z pohledu časomíry. Na čipovou technologii nedosáhneme, ta sranda stojí 30 – 40 tisíc na každý závod! No ale nějak si s tím zkusíme poradit, nějaké sakra zkušenosti už máme, že ano…
    Slibuji ovšem, že se vám to bude líbit :-)

    Milujeme vás, zachovejte nám přízeň.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete použít tyto HTML značky:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>