Vikingové 25. 2. – 2. 3.

Obdobnou fotku má v albu asi každý fanoušek cyklistiky.

Uickey
Za tento týden: 370 km
Celkový počet: 3260 km
Hmotnost: 89,8 kg

Vašek Viky
Za tento týden: 75 km
Celkový počet: 755 km
Celkem ostatní: 4,5hod trenažér, 6,0 hod válce, schody 330 pater, skate – běžky 52 km, plavání 50 km, posilovna 1 hod, running 4,66 hod, dráha 20,5 hod, 10 hod hry

Neděle: 0 km. A to prosím čistá. Zase jsem dělal kola. Tentokrát časokolo pro Vaška. Měnil střed a foršťák a převodníky a přeměřoval aby míry byly dle pravidel.
Neděle: 1 hod bazen (500 m + relax).
Olpran CX

Sobota: 20 km. Slabejch. Vyjel a nejkratší cestou dom. Předcházející dny beru jako odpočinkovej týden. A jelikož je CYKLOKROS SEXy, tak jsem celé odpoledne a večer – ke všemu tomu cykloharampádí co máme doma – věnoval stavbě CX kola Vaška, ze součástek které se válely v krabicích. Jen do rámu za 650 a hlavy za 600 jsem musel zainvestovat (a šavle je půjčená). Snad to zítra voprubujem venku.
Váša přijel z dráhy docela obouchanej. Zas tak bezbolestný to ve středu na té vylučovačce nebylo.
Sobota: 2 hod dráha, 1,5 treking.

Domácí cyklista

Pátek: 90 km. Do ptáce, zpět Soko, Loket, Vary, Bečov a asi do 2/3 kopce směr na Plzeň a pak zpět. Těch 350 km od pondělka je průměrnou AVS 24,2 km/hod. Takže kdo má pocit, že jezdím plašácky rychle ať na pocity zapomene. To znamena že dát 1 – 2x za týden 100km-ový trénink průměrkou přes 30 nemůže být na škoda. Bych řek.
Těch 3240 km za leden a únor je novej rekord. Dosud jsem měl nejvíc za první dva měsíce v r. 2004 2340 km. Rekord je ale znehodnocen tím, že počasí bylo velmi příznivé a únor měl o den víc.
Zítra se jede v 10,00 od trojuhelníku v Rychnově. Jestli ovšem bude vítr 140 km/hod tak to bude asi spíš indoor cyklistika a nebo použijem tréninkovou metodu Tibyho, tj. si budem aspoň o cyklistice číst.
Jenik J. mi poslal takový dětský video, jak si 2 malí chlapci hrajou na kole v lese. To kdyby náhodou hapali, tak aby to bylo do měkkého mechu. Nic pro nás, asfaltové kovboje. Tomuhle MY říkáme nezávislá scéna a A-čko mezi betonem a želozem. Pátek: 45 km slinice, 2 hod dráha.

Alessandro I. … přemožitel Flander.

Čtvrtek: 40 km. Z obavy, že snad s uzdravením neskončím do „závodního“ víkendu a taky proto že jsem byl zasekanej v práci do 4 jen našmudlanejch 40. Kupil jsem si 53×11 a je tam co počíst. Zvláště na rozhovor s Ballanem se těším. Je to starej známej … loni ve Stuttgartu jsem stál před startem u italského autobusu vedle něj asi 1,5 m a Vašek ho navíc často vodí v Pro Cycling Manageru.
8-)
Čtvrtek: silnice kopečky 10×2 km, 1,5 dráha .

Svaly

Středa: 90 km. Celý den jsem si namlouval, že mi je už vlastně líp a tak jsem najel o trochu víc než včera. Přes Frantovky a zpátky Chodov. Pocity z toho nemám, jelikož jsem jen motal nohama a snažil se to udejchat nosem. Snad nedopadnu jak náš kamarád Jointy, kterej má angínu a ještě navíc chycený průdušky a nebo náš kamarád Zelíčko ze Žatce, kterej pracuje v Itálii a taky tam trénuje a omarodil a 14 dnů má utrum od kola.
Ale zdá se, že se lehce marodí i tam kde to je NEJVÍC – to je na Mallorce. Psal mi Ondris Pávis, že jako: „…No co ti budu vypraaavet, Mallorka je asi fakt nejvic. Je to tu podobny jako na pevnive, ale urcite mensi provoz… Co jinak, no… znas to, jezdimea jezdime, spime a zerem, ale mame tu Rubika, tak usime drzet plan. Jsme tu vsichni az na Zelinku, takze myslim celkem uspech. Martin Prazdnovsky je nejen borec na kole, ale i normalne, je s nim neskutecna prdel. Krom toho ma prirozenej respekt, bude radost a nej jezdit a to, ze na to ma, o tom tady uz nikdo nepochybuje…“. Takže jsem zase o něco víc nabuzen na Istrii. Jen žrát, spát a trénovat se bude. Doufam, že si moje kadety někdy půjčí Miloš a já si dám pořádnou řachu se Šupym. 8-) O Spartě se dočtete zde.
Snad mi bude zítra doopravdy lépe abych mohl pořádně procvičit SVALY jako ten hoch na obrázku. Jo a můj chlapec Venceslao Viktorini dnes lehl … snad při scratchi. Ale dobře to dopadlo, kůže ani hadry nejsou ohořelý, ale jen špinavý.
Středa: 1 hod dráha, závody na dráze scratch 3,5 km, bodovačka 6 km, vylučovačka – pád v prvním kole

Úterý: 50 km. Já by jezdil, až bych brečel. Bohužel. Celou zimu v pohodě, a jen se oteplí, tak na mě skočí virus. Takže jen práce – Boučí – Chodov.
Úterý: silnice kopečky 5x2km, 1,5 hod dráha, 1 hod hry.

Pondělí: 80 km. Po víkendu nohy bolely, unaven nejen z kola, ale hlavně z rýmy, co jsem si uhnal. Ale nemám teplotu, a tak na kolo rozhopádně JO. Počasí super a po víkendu, kdy se to cyklisty jen hemžilo (a byli vidět i plašáci s holejma lejtkama), dnes jak vymetýno. Všichni asi odpočívali. Jen nad Ostrovem jsem zahlédl kluky Čechmany.
Pondělí: 1,5 hod dráha, 0,5 hod posilování, 1 hod hry.

A nezapomeňte: sobota a neděle již v 10,00 hod. trojúhelník v Rychnově.

12 thoughts on “Vikingové 25. 2. – 2. 3.”

• Narky napsal/a:

od soboty ležím s anginou, v neděli jsem brečel, 20 stupnu a skoro bezvětří venku:-(

• Linhart Tom napsal/a:

Tak to jsem myslel že jsem sám ale koukám že nejsem…rýma jak ďas a bolesti hlavy a kloubů.Tak se všichni uzdravme:)

• miloš d napsal/a:

my budem taky jezdit řachy :-). pravda, nebudem to ale tak prasit ;-), jak seš zvyklej v úterý, čtvrtek, sobotu a neděli ;-)). jo a z ostrova jednou jen junioři a u23.

Peťásek se připravuje na přijímačky, tak bude najíždet v teple tady :-). Výkonnost Ireny neznám… ale nějak to určitě domluvíme, aby to vyhovovalo všem.

• Ondra Vataščin ( vatik ) napsal/a:

Miro,ale my mysleli kdo se Irci ujme behem treninku a ne po nem ;-) :-D Ale jinak myslim,ze Irca ma dobrou formu, zaklad z 3atlonu a ted na kole najizdi docela dost…

• Viki: tebe ten vítr apsoň neodvane, ale co třeba Míra (nebo Radek K.)? Jinak dobrá idea s tím, že dvakrát za týden se rychle jet může – možná na tom něco je. Honzovo video je zde. A tady je další pěkný messengerský, z Londýna. Taky nám přišlo 53×11, včetně bidonu (předplatitelé). A co bys bral, Authora, nebo Durateca?

Ps. Pořád nemohu uvěřit, že ten kulturista není nějaká fotomontáž.

• Silnej vítr je můj nepřítel Radku, ale v Polsku se člověk naučí… Jinak koukám, že máš Viki kiláků skoro jako já, to bude forma. Nějaká ta 100 za týden určitě neublíží.