Pozvánka na úterní silniční trénink 13. 6. 2017

V úterý má být jasno, beze srážek, takže v 16:30 vyrazíme na trénink ze Sokolova od polikliniky / gymnázia.

Trasa: kolem Jesenice, tréninkový motiv převážně kopce na 2-3 minuty v 6 opakováních takto:

Šabina (1. RZ), v Kynšperku doleva a kopeček na Kolovou (2. RZ), na hlavní doprava a na kruháči doleva na Mokřinu, v Mokřině doprava do Lipoltova a tam doleva do kopečka k hlavní (3.RZ), kousek po hlavní a doleva na Okrouhlou, ze Stebnice do Lipové (4. RZ), pak na Cheb, ale bude smyčka přes Loretu, kde bude 5. RZ. Poslední 6. úsek bude přes Šlapany, kolem Chebu jižním obchvatem, Podhrad, Y-ka, Nebanice, Kynšperk a po stezce domů.

Mezi úseky volně, zjet se, zregenerovat, připravit se na dalsi „šrot“.

Momentka ze závodu Stará Chodovská. Foto: TJ Plamen Chodov

Cyklistické tréninky o nadcházejícím víkendu 22. a 23. října 2016: "Všichni jste jistě už odpočatí po sezóně 2016, a tak můžeme zahajit přípravu na 2017... Takže v sobotu sraz v 10 hod. na kruháči v Sokolově u polikliniky. Pokud bude mokro, tak máte omluvenku. V plánu nějaké 3 - 3,5 hod. V neděli sraz taktéž klasicky v 10 na kruháci, ale pozor: na MTB nebo na crossce, jelikož se jede (a má být sucho) volnou nohou směr Chodov (tam můžou chodovští počkat v 10:30 hod. na kruhači pod kostelem) ... Klínovec a zde zkusit Rubin trail nebo Azur trail." (Viki)
20. 10. 2016     0

Úterní rychlotrénink 12. 4. 2016: laktátová tolerance

V úterý se pojede silniční trénink ve standardních 16:30 hod. od kruhového objezdu u polikliniky v Sokolově. Ja jsem nemocný, tak přijedu jen zkontrolovat docházku. V balíku se názory různí, já doporučuji nácvik staré známé „laktátové tolerance“, tj. úseky 3 min. s TF nad 85 % TFmax. Takže trasu bych viděl:

• do Šabiny po silnici „dorozjetí“ (protože všichni jedou odněkud a již na sraz přijedou „zapracovaní“)
  • úsek „Šabiňák“
  • „krpál Libáček“ (tj. v L. Údolí doleva)
  • sjezd do Kynšperku a na hlavní doleva a pres Kynšperk do kopce (půlka segmentu „Kynšperská paráda“)
  • dále v aerobní vytrvalosti do Mokřiny, sjezd, prudká pravá
  • a nástup a řezanka až před Tuřany; dojet do Lipoltova
  • „Lipoltov Attack“

Mezi Odravou a Nebanicemi sjetí balíků a aerobně po stezce Tršnice, Franťáky a zpět do Nebanic a do Odravy a pak druhá část tréninku, kde již budou jen 3 úseky:

… a doprava a dále pokračovat kolem věznice na starou 6-ku a vyjetí domů

Ještě bych doporučoval, aby v první sérii ti, co se necejtí, nejeli úsek č. 2 a pokračovali rovnou po hlavní do Kynšperka a tam najeli do 3. úseku „Kynšperská paráda“ a dále. Za úseky je vhodné se sjet. Segmenty jsou krátké.

Měli by přijet kadeti z Plamenu, tak to bude zábavnější a dynamičtější. A nemusíte se bát, už mají něco najeto v balíku s trenérem SCM Plzeň Vencou Novákem.

Trasa 1. část, 2. část.

Velikonoční tréninky na silnici 2016

Volné velikonoční dny je třeba využít k tréninku, takže je plánována „najížděcí 5-tidenka“. Každý den od pátku sraz na kruháči u polikliniky v Sokolově v 10:00 a nabízejí se trasy:

• pátek – kolem Jesenice, Německem do Aše a z Aše klasicky
  • sobota – lázeňský trojúhelník
  • neděle – FL, Vojtanov, Adorf, Markneukirchen, Klingenthal, Kraslice
  • pondělí – Nejdek, Johan, Klingenthal, Kraslice
  • úterý – něco rychlejšího na FL

O víkendu se mění čas, takže další půlrok se jezdí v úterý od 16:30!

Příloha:

Seznam závodů (PDF; popř. DOCX) v okolí povětšinou silničních, ale i technicky jednodušších MTB, a soutěží, které se dají jezdit (vyjma ČP).

20160130_115818

Úterní švihy ze Sokolova 2016

Od 15. března 2016 začínají úterní silniční tréninky pod vedením Tomáše Viktorina. Vyjíždí se od kruhového objezdu u polikliniky v Sokolově. Zatím od 16:00 a po změně času od tradičních 16:30.

Pomalu je třeba začít zrychlovat, a tak motivem tréninku dne 15. března budou 3 úseky 2 až 3 min., a to v druhé půlce. Trasa: po stezce do Tršnic, přes FL zpět na stezku, v Nebanicích doprava a pak na sílu (ponechat velkou placku, ale frekvence by neměla padnout pod 60 ot/min): 1) stoupaní z Odravy, 2) stoupaní z Mokřiny a 3) stoupání kolem Kamenného Dvoru.

PS: blikačky raději s sebou.

Jarní tréninky Sokolov - minivideo pro motivaci (30. 1. 2016). Chcete-li se přidat, napište e-mailovou adresu na web@bikeri.cz, budete pak dostávat víkendový program a pozvánky.
21. 2. 2016     0

Na Sokolovsku začíná silniční tréninková sezóna 2016

O vikendu 30. a 31. 1. 2016 začínáme najíždět kilometry. Sraz každou sobotu a neděli na kruhovém objezdu u polikliniky v Sokolově v 10:00. Úterní tréninky budou zařazeny nejspíš až od března.

Plán na tento první víkend: jelikož se konají televizní přenosy z MS v cyklokrosu, tak v sobotu je cíl být toma do 13 hodin a v neděli do 14:50 s tím, že na muže do 23 let se podíváme ze záznamu na ČT.

Tomáš Viktorin a Ondřej Pávek na cyklostezce podél Ohře. Foto: RF
Tomáš Viktorin a Ondřej Pávek na cyklosteze podél Ohře. Foto: RF

Silniční tréninky v Sokolově 2015

Od soboty 28. 2. 2015 se budou pravidelně konat tradiční silniční tréninky ze Sokolova od polikliniky (mapa). Jezdit se bude v úterý od 16:00, v sobotu a neděli od 10:00. Chcete-li dostávat případné aktuální informace o trénincích na e-mail, napište nám na e-mail web@bikeri.cz a my přidáme vás do příslušné skupiny.

Přijďte si zajezdit - místo v balíku čeká na vás.
Přijďte si zajezdit – místo v balíku čeká na vás.