Vikingové 7. 1. – 13. 1.

Uickey
Za tento týden: 200 km
Celkový počet: 270 km
Hmotnost: 92,5 kg

Vašek Viky
Za tento týden: – km
Celkový počet: – km
Celkem ostatní: 2 hod trenažér, 2,5 hod válce, schody 260 pater, skate – běžky 52 km, plavání 8 km, posilovna 1 hod, running 2 hod, dráha 2,5 hod

Brabčák škrtí brabčáka

Neděle: 80 km. Stejně jako včera 3 hodinky. Parta se dnes sešla zvláštní. Ze všech koutů karlovarského kraje. Pavel Mrázek z Varů, Míra Brill z Březový a Milan Šplichal a Kája Brabec z Chebu. Kluci na tom jsou sámoška líp, ale to mě zatím neva. Času dosti. No když jsem se s chlapci po švihu v Sokolově loučil, tak jsem Chebákům nezáviděl. Vašek přijel spokojenej. Škoda, že letos dělá ty přijímačky na gymnázium. Nechal bych ho na soustředění SCM i přes týden.
Neděle: Soustředění na dráze v Motole 1 hod běh, 1hod dráha.

Milan a Tibor - spolupráce generací

Sobota: 80 km. K maximální spokojenosti schází jen kdyby dnešní výsledek byl trojciferný. Lokomotiva se snad začíná rozjíždět. Kolénka jsem namazal Finalgonem a od 11 na švihou s Tibym. V Libavském Údolí to otočil a jel s námi Milan Šplíchal. Chebskou pánví na Frantovky a dál na Pomezí a zpět přes Cheb – 3 hodiny práce. Taky jsem přijel dost upracovanej. Spousta najížděčů se vyrojila Phepík Kodl, Tom Makoň, reprezentanti EXE – rodina Špalkovic (Mirku co ty fousy?!) a další a další. Sice jsem byl nejslabší z tria ale i tak výborný. Vašek mi referoval, že v Motole nelehl a lítal i v balíku. Dobrej den. K dokanalosti schází si jen přečíst, že Píno a spol. leželi. 8-)
Sobota: Soustředění na dráze v Motole – 1 hod běh, 1,5hod dráha a 1hod floorbal.

Tak takhle tedy ne!!! (Graem Brown na Jayco Tour 2008, zdroj cyclingnews.com)

Pátek: Dnes čista 0. Tibor mi rozčileně volal, jak se ty potvory pePíno a spol. z EXE podporujou a si jezděj na soustředění do Míseček a podobně. No mě se to taky ani trochu nelíbí. Naštěstí jsme se vzájemně uklidnili, že při tom co máme najeto bude stačit když nebudeme tlustí a do trénkového deníku začnem psát i dobu bez jídla. Pro nás „El Matadores“ 2 hodiny bez žvance má úplně stejnej efekt jako 2 hodiny na kole. Já budu zapojovat ty cesty do práce, páč on je Matador daleko větší.
Dnes jsem tedy pro cyklistiku udělal jen to, že jsem si oholil tvář a nohy, protože jak je známo ve slušné společnosti, zarostlý cyklista je vrchol špatného vkusu.
Pátek: Volno, přemisťoval jsem se na dráhu v Motole.

Chlapi z Quickstepu trénujou ve Spainu (zdroj Cyclingnews.com)

Čtvrtek: 10 km. I když jarní zval ku vyjížďce hlas, večer jsme s Vaškem rozhodli, že dáme běžky. Bolest kolenou trochu ustoupila, ale i tak jsem to nechtěl pokoušet a snažil se Vaškovi uviset klasikou. Nedařilo se, nicméně po dlouhé době jsem se trochu zpotil. Vybíhali jsme už s čelovkou a do mlhy a kroužili tam sami. No už abychom byli na strojich na jarním soustředění tak jako chlapi z Quickstepu ve Španělsku v těchto dnech.
Čtvrtek: 0,5 hod na válcích, atletika odpadla, večer 12 km skating v Muhlethenu (4 velký okruhy).

Václavova všední ranní činnost

Středa: 10 km Vážně jsem chtěl jít sportovat, ale musel jsem jít opravit potkávací světla na autě v garáži a navíc když jsem přišel v kolárně ke kolu tak zadek byl zas prázdnej….a ke vší smůle se do opravy přimotal Paulík Kozler a prudil kecama který umí vést jen on.8-)
Ještě pro úplnost: text kurzívou je trénink mého syna kadeta Václava a kadeti mají nejtěžší převod 52×16 což je stejné jako 39×12.
Středa: 0,5 hod na válcích a 2 hod plavání (4,5 km), posilovna 1 hod

… a jde se na TO!

Úterý: 10 km (93,0 kg). Od rána mi bolela lebka. To asi z chomutovských EXEtů a z toho jak trénujou. Takže dnes i když jsem chtěl jít do bazénu po Vaškovo karatekroužku tak jsem raděj odpočíval. Kolena nekolena zejtra vyjedu. Večer jsem tedy konečně spravil píchlé zadní kolo a z plečky sundal loukoť Aerospoke. Tu teď užívám jen jako rezervu na zimáku. Byl to jeden z nejhorších nákupů cyklomateriálu. Co se týče Aerodynamiky, dělá čest svému jménu ale ta váha a tuhost. Jakmile jsem zvedl zadek tak drhla o špalíky brzd. Cena samozřejmě vysoká a navíc nemožnost údržby – centrování. Loukotě a disky nebrat!
Úterý: 0,5 hod na válcích a 1,5 hod Karate

Vaškův stroj pro nadcházející sezónu

Pondělí: 10 km (93,0 kg). Dnes jen do a z práce. Odpoledne jsem dokončil kompletaci Vaškovo kola. Má to pěkný. Karbonu by mohlo být víc, ale na závodění dostačující. Váha taky celkem dobrá. Místo Ariona dát SLR, LOOKy 247 za Kéo Carbon a papundeklový košíky a blížilo by se to 7,5 kg.
Pondělí: plavání 3,5 km, trénink spíš lehčí, technika

Full specification
Frame: Author A 7705 Whirlpool Edition
Fork: Ritchey WCS
Rider’s height: 1,61m; Weight: 43kg (95lb)
Seat tube length, c-c: 540mm
Seat tube length, c-t: 580mm
Top tube length: 560mm (horizontal)
Bottom bracket: Shimano Ultegra
Cranks: Shimano FC-R700 50(39)/34 (39-ka pro závody ČSC kat. Kadet)
Chain: Shimano Ultegra
Front derailleur: Shimano Ultegra
Rear derailleur: Shimano Ultegra
Brakes: Shimano Ultegra
Levers: Shimano Ultegra
Rear sprockets: Shimano Ultegra 12-25
Wheelset: rims Remerx Rapid, spokes DT Revolution, nipples DT Standart aluminium Red, hubs Token TK195
Tyres: Michaelin Pro 2 Race
Bars: Ritchey WCS OS
Stem: Ritchey WCS 4AXIS OS
Headset: Ritchey WCS
Seat post: Ritchey WCS
Tape/grip: fi’zi:k Bar:tape
Pedals: Look 247
Saddle: fi’zi:k Arione
Bottle cages: Elite Ciucci
Specials: Anti Chain Suck Dedda Elementi
Total bike weight: 8,0 kg


8 thoughts on “Vikingové 7. 1. – 13. 1.”

  • Čau Tome, jak to děláš s tím vážením s přesností na 100 g :-D?

    Jaký mají kadeti povolený převod? Za mně to bylo 52×15, kterému by mohlo odpovídat spíš 42×12 nebo 44×13, než 39×12.

  • Ty loukotě na odkazovaném webu vypadají dost kosmicky (škoda že ne cosmicky :). Na tom jsi vážně jezdil? Na co je to vlastně určené? Na časovky a dál už na nic? A s kým hraješ karate? Neříkej, že se pereš s Jirkou :). Kolo je moc pěkný!

  • Radek napsal/a:

    Týý jo, to je děsně zajímavý číst, co se děje na regionálních silnicích. Už abych taky mohl začít a potit se s váma. Také doufám, že ostatní leží a tloustnou.

  • Radek napsal/a:

    Aby taky Vašek nelítal v balíku, když trénuje na válcích… pro ty, co to ještě nezkoušeli: je to těžký :). A ček se na tom asi chtě nechtě naučí točit správně nohama a držet řidítka na jistotu.

  • Vašek napsal/a:

    Radku, když se správně naučíš točit nohama, tak se nemusíš ani těch řidítek držet.:-)

  • No vida :)

    Viki: kde je focená ta fotka? Nepoznávám to tam. Nemluvě o tom, že už tam ani nemohu jet, když to Kája tak znesvětil ;).

  • Uickey napsal/a:

    Za odbočkou na Děpoltky a Hroznětín z hlavní (St. Role – Nejdek).
    Simtě, ty starej urinolog se budeš ošklíbat?! 8-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete použít tyto HTML značky:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>